Na českém trhu se prodej nemovitostí odehrává v režimu "divokého západu". Kdo má větší lokty a méně slušného chování, ten obvykle vyhrává. Podívejme se tedy kdo je tím kdo profituje.
Na jedné straně je zákazník (prodávající nebo kupující). Na druhé straně člověk (organizace), která má jediný zájem. Tím je vlastní profit. Je třeba rozlišovat mezi přiměřeným ziskem tzn. podnikání a honbou za profitem tzn. jedno jak, hlavně že se máme dobře.
Mezi tím vším se pohybují společnosti, které mají zájem na spokojenosti zákazníka. Jak je najít? Nelehký úkol. Neplatí totiž, že větší je lepší ani to že když jsou v TV tak to musí být odborníci.
Rozhodně platí instituty jako doporučení od přátel, osobní schůzka a dojen z ní, mediální prezentace a balík služeb, které daná společnost nabízí. Ti kdo vám říkají, že vám prodají vaši nemovitost a dál mlčí, zpravidla nebudou těmi které byste si měli vybrat. Mnoho našich tzv. kolegů se takto živí.
Proč si nevybrat takové makléře, společnosti?
Důvod je ukryt přímo v hlavním motu naší společnosti. "Prodejem naše služby nekončí."
Pojďme se tedy podívat jak to funguje v naší společnosti.
Na tomto obrázku jsou všechny kroky, které je nutné udělat pro zdárný prodej nemovitosti. Zde je vidět, že to není tak snadné jak se může zdát. Mimo to je potřeba myslet na to, že se jedná o standardní prodej. V případě komplikací jako např. věcné břemena, exekuce, zástavy atd. se celý proces komplikuje.
Timeline obchodního případu
Co pro vás udělá naše společnost? *
Ve zkratce se postaráme o 100% všech náležitostí.
Pro více informací nás neváhejte kontaktovat formulářem vpravo dole nebo volejte viz. KONTAKTY.
Martin Heger ![]() |
|
* = při exkluzivní smlouvě
Pokračujte na aktuální nabídku
Copyright © 2010 - 2019 MakroMedia group, Všechna práva vyhrazena, Design a kód MakroMedia.cz,; OlomouckeWeby.cz